FK har godkänt att jag fortfarande får vara sjukskriven. Fast jag går ner på 75 istället för 80%. Det gör mig ingenting då det inte blir så stor skillnad när pengarna kommer in. Känns så skönt att man kan släppa detta för ett tag framöver och koncentrera sig på det positiva. Livet känns som om det har fått en helt ny vändning med allt som äntligen händer.
Imon får vi nycklarna till nya lgh, lördag kommer flyttfirman och på söndag blir det städ för att lämna in nycklarna på måndag morgon. Känns så skönt att få ett par dagar på sig att flytta och att vi även får flyttfirma. Känner att kroppen inte hade klarat av att överleva ifall vi hade fått flytta allt själva. Känner hur kroppen tar stor stryk av all packning och rensning. Men det är det värt för på söndag är det över.
Katterna får bo i badrummet i den nya lgh under lördagen och hundarna får bo ett par timmar hos Jims mamma så dem inte är ivägen när gubbarna är här och bär.
Måste återligen får skryta över hur fantastiska våra djur och deras uppfödare är. Så stabila i psyket som skiter fullständigt att det blir rörigt här hemma. Hundarna som är som vanligt. Katterna har super kul bland alla kartonger. Vadå dyra klösträd. Ställ ut 40-50 kartonger i lgh och livet är toppen =).
Valkyria kommer hem om 2 veckor då hon får följa med Lotta och Olle när dem har varit på Örebro utställnigen, Guld värt. Och Jerker som tycker att det är ok att göra så <3. Kan erkänna att det föll många tunga stenar ifrån axlarna när vi kunde lösa det på det viset. Annas vet jag inte hur jag hade fått in en Örebro resa mitt i allt. Men nu är det dags att släppa datorn och göra ett litet ryck till =).



Leave a Reply.