Söndag kväll och Tira har flyttat. 
Tira min underbara prinsessa. Min prinsessa som har sovit i mina knäveck varje natt sedan hon flyttade hem till oss för 4,5 år sedan. Hur ska jag klara mig utan henne i 10 veckor. Mitt hjärta blöder. Vet att jag har skrivit papper och dräktig är hon så jag kan inget göra... Misstolka mig rätt det ska bli så kul att följa Tira på denna resa och hon kan inte få det bättre än hos Birgitta och Thomas och det är rätt tillfälle för henne att flytta nu medans dem försöker hitta vad som är fel på mig. Men det kommer är så tomt. Hon är en högt älskade familjemedlem som försvinner för en evighet känns det som... Tårarna rinner och hjärtat blöder när jag skriver detta samtidigt som jag tittar ner och känner vid mina knäveck den vackraste prinsessan i mitt liv som har funnits vid min sida i alla väder och som har stöttat mig och hjälpt mig att resa mig igen när allt har varit skit. Hur fan ska jag klara dessa veckor utan dig utan att gå sönder helt. Utan min stöttepelare vid min sida. Du och jag för alltid min bästa vän <3 <3 <3 <3 Hoppas du kan förlåta mig att jag utsätter dig för detta...
Sedan har vi Bullen tyvärr så är känslan att det bara går utför för honom nu... Han reagerar inte hur han ser ut. Inget kliande eller avvikande beteende och det är nog det som gör det så svårt. Vissa dagar ser han ut som stryk och andra dagar är det bättre. Han är knäkatt till 100 och hela hans sätt att vara är så fantastiskt. Alltid i knät och spinner som en gud. Så otrolig kelig och du har tagit oss med storm. Jag är inte redo att säga adjö för alltid till dig. Du är min röda prins. Dig jag har letat och drömt om i 13 år. Nu är du äntligen här i mitt knä i mitt hjärta där du hör hemma. Du är här för att stanna. Finns det nån där uppe så snälla jag ber till all högre makt om ett underverk. Motgångar efter motgångar prövningar efter prövningar jag får genomstå. Snälla nu ber jag om en liten sak tillbaka. Få min gyllende prins att bli bra så han får vara kvar hos dem som älskar honom mest <3 <3 <3 <3 <3  .



Leave a Reply.