Nu kor vi så det ryker =) Fick brev ifrån Salgrenska idag att vi är godkända och ska äntligen påbörja våran behandling =) Känns så overkligt att man kanske vågar hoppas denna gång =)
Har även varit tillbaka hos ortopeden han som opererade mig. Han konstaterande att jag var trasig ifrån topp till tå och ska nu vidare till MR röntgen där oxå. Så nu blir jag attackerad ifrån alla håll samtidigt och det känns bra... Bara hoppas att dem hittar nåt som förklara varför jag är trasig. Fick även en kortionspruta och den hjälpte super i ca en vecka sedan var vi tillbaka på ruta ett igen.
Flytten närmar sig med stormsteg och en hel del är gjort men fortfarande mycket kvar och det går inte fort med alla krämpor men vi skyndar långsamt =)
Valkyria kan hämtas när som nu i slutet av mån men hon får vänta tills vi har kommit bort till den nya lgh för allas bästa.
Fick även ett nytt ombud på agria idag och med uppfödarrabatten och lite blink blink så gick jag upp ca 10 kr per katt och fick det bästa av det bästa. Hade ju bla bara 25000 på katterna efter en tia dyrare gick jag upp till 50000 så det känns väldigt bra. Känns som det är lite flyt nu. Peppar peppar =)



Leave a Reply.