Det här är sista inlägget jag gör på ett bra tag eller för alltid har inte riktigt bestämt hur jag ska göra med livet just nu om jag äns vill ha det kvar...
Folk måste se det som ett nöje att få mig att må dåligt få mig att vara längst ner i botten. Gud förbjude ifall jag skulle vara lycklig mer än ett par dagar då kommer nån jävel och gör nåt som gör att jag hamnar där jag tydligen hör hemma igen. Låt det vara depritionen som talar för den är väldigt bra på att tala då det ofta är den som kommer fram.
Det här med stamnamnet är nåt jag och Jim har sätt fram emot så länge. Våra första tre namn fick avslag vårat fjärde är på väg att gå igenom men inget är hugget i sten än och jag redan har fått höra orden jag hoppas att det inte blir godkänt eller som min älskade mamma sa idag att det passar inte till ett katteri, Folk kommer att bli iväg skrämda av namnet. När min älskade mamma sa detta fick hon till svar att nu är jag påväg att be dig dra åt helvete. Du behöver inte älska namnet men man behöver inte klanka ner på det. Kan du inte glädjas över hela händelsen så säg inget!!!! Det är jag och Jim som har valt namnet och dess betydelse som betyder nåt för oss. Hur roligt tror ni det känns att få höra dessa ord innan man har dragit igång. Ord sårar djupt. Det är bättre att jag står och delar ut riktiga knivar som ni kan sätta i hjärtat på mig än dem psykiska ni har satt där de senaste dygnet innan allt äns har dragit igång på riktigt. För gud nåde mig ifall jag fick vara lycklig en liten stund och ha lite drömmar. Just nu har jag bara lust att lägga av med allt innan det äns har börjat.... Kommer inte vara anträffbar verken på dator mail fb eller tele.... Är det viktigt så får det gå via Jim ett tag för nu orkar jag inte att agera slagpåse länge och vara längst ner i botten... Måste fundera om jag orkar kämpa mig upp än en gång eller om jag ska ta den enkla vägen ut bara tänka på mig och min familj och strunta i omvärlden för stunden.... over end out....



Leave a Reply.